Tapiola Rocks!

Citykonferenssin iltapäivässä vierailtiin ryhmittäin Tapiolan eri keskustakohteissa.

Kesän lämpö hellitteli, mutta hernerokkasumu yllätti seuraavana aamuna.

Marja-Liisa Finska

Kaupallinen johtaja Marja-Liisa Finska kertoo, että kauppakeskus Ainoa haluaa kasvaa sisältä suurimmaksi, mutta olla samalla ihmisystävällinen sekä erilainen.

Vuokko Vuojärvi ja Laura Läntinen

Tapahtuma-ammattilaiset Vuokko Vuojärvi ja Laura Läntinen valmistelevat innolla Venturo-näyttelyä.

Taija Lintumäki

Viestintäjohtaja Taija Lintumäki Erikoiskaupan liitto ETU ry:stä kertoo, että vaikutelmansa konferenssista ovat tosi hyvät. Puheenvuorot ovat monipuolisia. Esillä on paljon erilaisia näkökulmia.

Aino Kuusimäki

Arkkitehti Aino Kuusimäki kehuu Tapiolan olevan kaunis. Metro ja Raide-Jokeri kytkee Tapiolan nyt paremmin pääkaupunkiseutuun.

Riia Ruokonen

Maisema-arkkitehti Riia Ruokosen mielestä viisas kaupunkivihreä on aina maanvaraista, eikä sitä rakenneta pihakansien päälle.