Seminarium i Jakobstad

Kokoontuminen ensin Pietarsaaren torilla, josta Oy Nautor Ab:lle tutustumaan, miten maailman kauneimmat purjeveneet rakennetaan.

Lopuksi kaupungin vastaanotto entisessä tupakkatehtaassa, jossa viime vuosituhannella vielä työskenteli 2000 ihmistä.

Anne Ekstrand

Pietarsaaren kaupunginjohtaja Anne Ekstrand on ylpeä omasta kaupungistaan elävine keskustoineen.

Thomas Käldström

Luodon kunnan maankäyttöinsinööri Thomas Käldström bor i Jakobstad, men han jobbar i Larsmo.

Anneli Jonsson-Ölund

Projektledare och plan arkitekt Anneli Jonsson-Ölund utvecklar hela Luleå kommunen från staden till landsbygden.

Tiina Pelkonen

Pietarsaaren matkailu- ja markkinointisuunnittelija Tiina Pelkonen pitää omaa kaupunkiaan kauniina, sekä riittävän pienenä ja isona.

Kari Moilanen

Emeritustoiminnanjohtaja Kari Moilanen Kokkolasta kertoo lapsuudestaan mielenkiintoisen tarinan Urho Kekkosesta.