Travel Designer Jari Einiö on ”mökillä” Nizzassa, jota pitää kosmopoliittisena kaupunkina: valovoimainen, upea kaikille aisteille, isot merimaisemat, terveellinen ilmasto, Alpit taustalla viilentävät mukavasti, erinomaiset ruokailumahdollisuudet, eritasoiset ravintolat kotiruokalapaikoista hienoihin hotelleihin ovat laadukkaita, viinikulttuuri alkaa erinomaisista roseeviineistä, valittu myös talvilomakohteena Unescon maailmanperintölistalle, ei ruuhkaista massaturismia kuten esimerkiksi Venetsiassa ja Barcelonassa ja kaupungin ulkopuolellakin on niin paljon nähtävää.

Seborga on kääpiövaltio, joka hiljentää. Teki valtavan vaikutuksen, joka meni tunteisiin. Paikka avasi monta asiaa historiasta kiinnostuneille lisäten tuskaa. Oli uskomattoman hieno piipahdus Italian puolelle, jonne matkaa Nizzasta Seborgaan on vain 50 kilometriä. Suosittelee jokaiselle. On erilainen, vaikuttui  kokemuksesta.

Kuuntele Jari Einiön citycast!

Categories: Citycast